måndag 27 augusti 2012

Hattanalys

Mitt namn är Alexander Serrano och jag är 13 år. Jag bor på Nöbbelövs kyrkoväg 57 med min mamma Anna-Lena min pappa Erik och min storebror Daniel. Vi har inget husdjur.

Jag gillar att spela fotboll och det har jag alltid gjort. Jag gillar att spela och sitta vid datorn därför att jag gillar datorer och elektroniska prylar. Det är roligt att laga mat för att man gör mycket samtidigt. Jag har ganska bra fantasi.

Jag gillar inte när folk säger till mig hur jag ska göra saker för jag vill göra det själv. Det är inte så roligt att gå och göra något oplanerat för det blir oftast något tråkigt. Jag är ganska glömsk om saker som inte intresserar mig.

3 kommentarer:

  1. Hej Alexander,

    Roligt att du är igång med din blogg. Du har skrivit en bra hattanalys av dig själv. Utveckla dina texter ännu mer nästa gång du skriver. Motivera alltid varför du tycker som du gör. /Josefin

    SvaraRadera
  2. Bra hattanalys S. Men försök skriva mindre "jag" ;) Annars är den intressant och bra. Jag tycker den stämmer bra med dig förutom att du typ aldrig spelar fotboll längre :D Jag visste inte att du gillade laga mat men jag håller med att det är kul.

    /Mattias K.

    SvaraRadera
  3. Jag visste inte att du gillade att laga mat. Jag fick reda på ganska mycket om dig nu... Jag kommer inte på vad du kan göra bättre. Det var bara det viktigaste och inte massa annat som inte hör till.

    SvaraRadera